روايةرواية مصرية

رواية جانا الهوى كاملة pdf تحميل 2023

ملحوظة : اذا تم توجيهك الى موقع اخر غير موقع التحميل قم بالرجوع مرة اخرة واضغط على رابط التحميل وسيتم توجيهك الى موقع التحميل الحقيقي

رواية جانا الهوى كاملة pdf تحميل 2023

رواية جانا الهوي كاملة pdf

اعرض لكم فى هذه المقالة تنزيل وتحميل رواية جانا الهوي, روايه جانا الهوى من الروايات المتميزة التى ستتمكنوا من تحميلها برابط مباشر بصيغة pdf كاملة.
نبذة عن الروايه
آمال اتحرجت جدا لأن سهير قالتلها أم إبراهيم برا وبتكشف على ابنها ماقالتش أبدا ان الدكتور وصل أو في أي حد غريب برا، بس هي المفروض تتوقع أي حد يجي دي في وحدة صحية برضه ! لا بس بقالها كام شهر هنا عُمر ما أي حد جه بالليل إلا من أهل البلد وعادي تطلع قدامهم بالعباية.
اتضايقت جدا وهي ليه مهتمة بمظهرها قدامه؟ يعني من امتى بتهتم أصلا بمظهرها قدام أي حد؟!
ابتسمت ابتسامة صفرا وقالتله : حمدلله على السلامة يا دكتور .
بادلها نادر نفس ابتسامتها الصفرا : متشكر لحضرتك .


قبل ما حد فيهم يتكلم وصل الحاج عبد المنعم وصوته العالي بيرحب بنادر و آمال انسحبت بهدوء وهي متغاظة من نفسها ومن مظهرها اللي ظهرت بيه .
نادر كان عايز يقعد في أي مكان إيجار لكن الحاج عبد المنعم كان رافض تماما بس اضطر يوافق مع إصراره وياخد إيجار خفيف ، عجبه المكان لما شافه معزول شوية عن بيته الخاص لان المندرة اللي هيقعد فيها في جنينة البيت وده هيديله الخصوصية اللي محتاجها كمان قصاد الوحدة الصحية ودي ميزة في حد ذاتها .


نوعا ما ارتاح لمقابلة الناس حواليه وتفاءل جدا .
الوحدة الصحية كانت في أول البلد وكل اللي حواليها أراضي زراعية وقدامها طريق طويل بيدخل للبلد ، صحي بدري على صوت العصافير اللي شبه أزعجته واستغرب صوتهم العالي ، قام واستعد وفتح بابه وبص للطريق قصاده واتفاجئ بالحركة عليه ، ناس رايحة وناس جاية وفلاحين معاهم البقر بتاعهم رايحين الغيطان وافتكر كلام صبحي بالليل .


تحميل الروايه كاملة
اضغط هنا للتحميل

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

يرجى إغلاق حاجب الاعلانات حتى نستطيع فى تقديم خدماتنا لك مجاناً شكراً لتفهمك